I'm alive for the first time in my life

Hallåj. Uppdateringen är inte på topp på denna blogg pga. jobb och privatliv. Igårkväll jobbade jag och sen for jag och mötte upp emma och saris i stan. Vi käkade på kungsgrillen och sen for vi och såg film hos isse. Isse var inte där utan han var på partaj, med bland annat emma och saras pojkvänner. Så medans våra killar var på klubben satt vi hemma och såg film med varandra och väntade på våra killar hehehhe. När emma och sara for gick jag och la mig och sen ringde väckaren 10 imorse. Då väntade jobb 12 - 20.30. Hela jäkla dagen har alltså gått åt till work.
 
Kom hem och åt och sen träffade jag upp emmelito och evelito som kommit hem från huvudstaden. Var fint att träffa stads-pinglan igen för de var så länge sen
 
Inte den vackraste bilden på oss kanske, men älskar dig det gör jag ♥
 
 
Lämnade min lilla emmis för ett tag sedan och nu ligger jag hemma hos isak och har det jävligt bra. Har en stund för mig själv - dags för en riesen. Nää om det vore så väl! Men har det faktiskt jävligt bra. Äntligen får jag koppla av med mig själv och min bff (min dator). Han kommer väll hem på ett tag men han behöver då inte brådska för jag njuter just nu hihi. Men saknar honom för vi har haft lite tid ihop tycker jag. Imorgon är jag äntligen ledig och då ska jag göra operation blodigel. Det går ut på att inte lämna isse en sekund

Nu ska jag göra det jag gör bäst - läsa bloggar!! vi höres älskos

Kommentarer
Postat av: Anonym

Älskar dig gumman!!! <3

2012-09-30 @ 23:33:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback