turkisk shopping

 
Side i Turkiet är ju inte riktigt någon modestad... det fanns mest fula turkar och fejkväskor, men några saker fick följa med mig hem iallafall. 

1. Världens mysigaste tröja med luddat halsparti!!!! Så jävla skön!! P.S ska inte ha den på fest

2. Döskalletischa med vapen och stjärnor hehe. "märket" philipp plein. Hade aldrig hört talas om det men det fanns fan överallt och var svindyrt. Hittade dom snyggaste ballerinaskorna jag sett NÅGONSIN..... men dom kostade 70 euro... och då hade jag prutat. Kanske inte fick dom billigare pga. att jag avböjde inbjudan från affärsturken om att ta en drink med han och hans mamma..

3. Typ mitt bästa köp ever. Världens skönaste mjukisbyxa. Har dom på mig just nu och ska nog aldrig ta av mig dom. Bara vid dusch eller om jag blir bjuden till något event

4. Armband som jag föll pladask för. jävulskt snyggt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback