swedish holleywoodwives

Haft en så jävla bra dag idag. Började med en promenix till stan (så jävla skönt att kunna GÅ in till stan, vem fan vill bo i furunäs? inte jag) Sen mötte jag upp emma för en lunch på dallas. Sen har vi strosat omkring en hel del innan vi gick till isse och såg Beck. Efter ett tag kom isse och hans killpolare och såg beck med oss. Nu har emma farit och jobbat och grabbarna for och käkade. Själv ska jag se svenska holleywoodfruar och käka jag med. Sen ska jag duscha och ta på mig en fin klänning. Köpte en så jäävla fin klänning idag, ni ska få se.
 
 
Mitt favoritprogram of all times. Maria är min lilla älskling, men gillar Isabel jävligt mycket också. Gunilla verkar ju normal förutom att hon väntar barn med en jävla gubbe. Och Gunilla, behöver jag säga något om henne? Hon är ju psykiskt sjuk
 
Update: hahhahaha asså maria är underbar. hon är så jävla rolig. det är inte ofta jag skrattar på riktigt när jag ser nåt på teve men när jag ser maria kan jag inte hålla mig. åhhhh i love you maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback