rädda sandra död eller levande

Me right now, trött och slut men har iallafall sminkat mig för första gången på 10 år känns det som. Livet är iallafall lite lättare när man har smink om jag skvara ärlig.

Var uppe halv 6 idag igen för jag skulle jobba. Den här helgen har varit den värsta på hela året tyvärr. Att jobba 7-12, 17-21 två dagar i rad är inte ball

Nu ligger jag i sängen och fryser som vanligt. Jag måste flytta från det här landet för jag fryser oavbrutet, dygnet runt. Förutom när jag får ligga under sån här filt som är jättemjuk med ludd på ena sidan, fattar ni vilken jag menar? Det är världens bästa uppfinning. Dom värmer ju direkt!!!! Nu ska jag byta kläder sen iväg och jobba igen såklart, till kl 21... när jag slutar är det väll läggdags för imorgon börjar jag klockan 7 igen. Someone plz kill me
 

Kommentarer
Postat av: Lisa

Vad jobbar du med och vad får du göra:)?

2012-10-28 @ 18:21:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback