mysi

Har duschat, tagit på mig mysdress, läst lite bloggar, gått på coop och pantat OSV OSV!! För pantpengarna köpte jag värmeljus så det blir lite mysigt här. Perfa för panten var ju egentligen från massa polare också och nu får dom också ta del av pantresultatet hihi.

Nu har jag nyss landat i soffan och ser efterlyst. Ett jävligt bra program med Hasse Aro. Just nu får man hänga med in i hans kropp, lite äckligt men intressant.
 
 

Ser ni så mysigt jag har det. Och nöjd är jag som ni kan se på bilden, och har min käresta i högsta högg. Alltså min dator, jag älskar min dator så mycket fast den är helt jävla trasig. Skärmen är helt förstörd, batteriet fungerar inte och fläkten blåser i sinne, men jag älskar den endå. Iallafall så snart kommer världens finaste pojkvän hem ♥ Han har köpt korv

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vars är den där "sportiga" tröjan ifrån?:-)

Svar: gina:)
Sandra

2012-10-03 @ 22:34:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback