godnatt

Ikväll har jag inte gjort mycket. Jag har varit trött, gått prommis med hund och katt och sen pratat på skype. Skype är jättebra, det är som att vara med kompisar fast samtidigt kan man vara hemma och göra vad man vill. Har pratat med Sebbe å hans polare, vi har pratat om halloweendräkter, transvestiter och Mikael Persbrandts träning. På Halloween vill jag klä ut mig till Dobby, husalfen från Harry Potter. För i år vill jag klä ut mig till nåt jätteroligt och fult, är less på alla sexiga dräkter som inte är sexiga. Nu säger jag detta men det kommer säkert sluta med att jag är "sexiga " rödluvan eller nått sånt skit

Nu hade jag iallafall tänkt se kvällens avsnitt av bonde söker fru och sen sova. Ska upp 6 imorrn för att jobba som sagt.  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback