Bio med kompisar

Hej på er. Efter middag blev det stressigt och sjåigt. Skyndade mig att fixa mig lite, skjutsade fanny till polare och for förbi Isak innan jag for och träffade tjejerna i stan för bio. Kommer ni ihåg när jag hade aggretionsproblemn för att "Taken 2" inte kom i Skeå??? Som tur var kom den ju!!! Bara lite senare än överallt annars. Vafan då för?? Jaja färdig-klagat på bion.

Kom ialllafall hem till Isse nyss och har passat på att duscha. Hemma har vi nämligen grova varmvattenproblem. Vattnet är varmt i kanske 3 min sen fryser man resten av duschningen. Ibland brukar jag grina och ja jag är seriös, tyvärr. Nu sitter jag iallafall och ser dumpad på trean, den är jävligt bra. Samtidigt läser jag bloggar och myser i Isses tröja, längtar tills han kommer hem. Jag trodde inte det var möjligt att vara såhär kär  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback