work

 
Idag har jag jobbat mellan 8 och halv 5 off course. Har ju inge kul att skriva när jag bara jobbar. Nu fattar jag varför de stora bloggarna inte har något annat jobb, för då skulle ju ingen fortsätta läsa deras bloggar. Och min bloggning täckte inte hyran direkt så därför var jag tvungen att söka ett riktigt jobb tyvärr... men det är ok för jag dör om jag inte har något att göra på dagarna. Det enda jag tycker är jobbigt är att sitta still hela dagarna,blir coco crazy.

Men iallafall, när jag slutade hämtade farsan mig och jag följde honom på stan och kollade på skjortor. Sen for vi hem och åt middag och efter det påbörjades tortyren igen - frysningarna. Det är helt sjukt, jag måste nog uppsöka läkare. Men efter en dusch i 90 grader har jag tagit på mig pyjamas, morgonrock och filt så nu är jag ok igen. Snart ska jag iallafall ut på promenix men de känns inte så lockande.......... kallt, mörkt, jävligt. Men ja måst ju när jag sitter still hela dagen. Hej då och tack för mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback