update

Har: Jobbat, ätit middag, varit hos isak och sen for vi på kalas, han systers son har fyllt 9!
Just nu: Kom precis hem, har slått mig ner i soffan med min favoritfilt och isaks nya favorit-shorts hihi. Håller även på att förblöda tyvärr. För kanske en månad sedan brände jag mig på min volumemaster på benet. Jag råkade typ röra den i en sekund men sen  blev det en blåsa och sen ett sår och sen har jag klöst. Det går inte att låt bli, det är en perfekt klös-skorpa men det blöder så förbannat mycket!!! Så har lindat in mitt ben i toapapper
Ska: Kolla bloggar lite snabbt, sen handla och ännu mer sen hämta Isak hos en polare. Och sen ska jag äntligen sova. Gud endå jag har ju fullt upp hela tiden
Humör: Glad, Lycklig, Kär & Trött hihi.
Äter: Nada
Dricker: Pepsi max
Bästa: Min pojkvän, Att det blir helg imorgon & att jag kan ha bilen så jag slipper fara hem innan jobbet! 
Sämsta: Har ett jobbigt dilemma - Jag fryser väldigt mycket men kan inte vira in mig i filten som ligger bredvid mig pga. mitt sår på benet!! Och att mina ögonfransar växer jävligt långsamt
Väder: Mörkt, Kallt..... typiskt svenskt norrländskt väder som jag hatar

 
Jag idag, med busigt hår och stor panna. Jävlar vad stor panna jag har. Om jag ska säga nåt positivt kan jag säga att jag älskar mina nya örhängen! Från H&M. Har fått örhänges dille. Typ köpt 4 par på en vecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback