tjo bror vad händer jao

Hej på er, jag är här igen, bättre sent än aldrig ju. Igår va kul, men ska jag vara ärlig är jag inte så mycket för fest längre. Ja ni läste rätt, den forna partyprinsessan nr 1 har vikit in årorna. Nu är jag inte ung och dum längre utan gillar hellre mysiga hemmakvällar med pojkvännen. Tyvärr delar inte pojkvännen det intresset utan han är på fest. Så det blir nog mysig hemmakväll med katten men det funkar ju också.

Idag har jag tagit de lugnt och mått illa. Hämtat min bil som jag lämna på fest, skjutsat isse, fixat mig, städat isses lägga och nu har jag nyss ätit en god familjemiddag bestående av oxfilé. Smaskens. Ikväll fortsätter kvällen i lugna gatans tecken. 
 
 
Jag idag. Ska btw visa bilder från gårkvälla när jag är hos isse igen, har min data där nämligen!! Vi höres sen tjinge ling pling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback