Ni gör mig hel

Ikväll har jag umgåtts med dom här två, mina andra halvor på riktigt. Vi har inte setts så mycket på senare tid och nu när vi bara varit med varandra och pratat hemlisar är jag jätteglad. Jag känner mig hel igen. Jag älskar er och det menar jag från djupet av mitt hjärta.


Kom nyss hem till isse och har dragit på mig min favvopyjamas och gått till bädds. Isak är ute på äventyr, lika bra det för vi har väldigt olika dygnsrytmer. Men vi prata nyss i tele och jag bad honom väcka mig så vi kunde ge varann en godnattpuss hihi. Varje dag tror jag att jag uppnåt 100% på kär-skalan men varje dag inser jag också att jag blivit ännu lite mer kär än dagen innan. Det är forfarande fjärilar i min mage när jag tänker på den där killen, fast han varit min i snart ett halvt år, och fast jag har varit kär i honom längre än så (han var svårfångad) Hehe. Nu ska jag sluta skriva om kärlekstrams för det kanske inte är så spännande. Istället ska jag skriva om sex, droger och Rock N roll för sånt har jag hört är uppskattat. Nej jag skoja bara det ska jag inte, jag ska sova. Godnatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback