kvällens outfit

 
Såhär var jag klädd ikväll på fest. I ett midnattsblått sammetsfodral med ryggurringning. Dock var det nog första och sista gången jag klädde mig i ett tight fodral. Kände mig sjukt obekväm

Iallafall så har vi varit på 25-års fest på PRO!!!!!!!!!!! Den gamla goding-lokalen som man varit mycket i under ungdomsåren. Jag var dock nykter, jag gillar mitt nyktra jag mycket bättre än mitt berusade jag. Så jag avstår alkohol så ofta jag kan. 

Nu har jag kommit hem till Isak och han har polare här. Jag funderar starkt på att lägga mig i sängen med den mjukaste filten i världen och läsa lite breaking dawn innan jag låter mig falla in i djupsömn. Det lät jävligt bra så det blir av. Hej och hå vi hörs imorrn godnatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback