Kantarell

HEJ HEJ NU ÄR DE HEEEELG YEEY!!! Dagen på jobb har gått fint och fort och bra:) Slutade halv 5 och då skjutsade jag farsan och hämtade pizza. Sen for jag på stan, såg idag på jobbet att dom hade 3 för 2 på BIKBOK så var ju tvungen att fara dit. Men de fanns inte så mycket som jag inte redan sett så blev inge köp ( på den butiken hehe )

Nu har jag nyss kommit till isse och ska äta kantarellsoppa till middag. OCH SE HELA SVERIGE BAKAR!!! Var ju fan final igår hur faaan kunde jag glömma det????????? Dom ska laga bröllopstårtor så det blir jävligt kul att se. Blir spännande att se vem som vinner också... tycker om alla som är kvar och skulle gärna äta alla deras bakverk. Hörs snart!!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback