Hinner visa dagens outfit

 
Jag hinner visa hur jag ser ut idag efter kl 19. För på jobbet har jag arbetsdress. Iallafall så älskar jag mina nya skjorta. Till den har jag mitt guldiga bälte som det var jättelänge sen jag använde för jag har haft en silver-period men nu börjar jag komma in lite på guld-period igen och det känns helt okej.

Skorna är från jeffrey campbell och dom älskar jag så mycket att jag nyss fick rysningar när jag tänkte på vår kärlek. Dom är fantastiska, perfekta och underbara. Dom gör dessutom underverk för benen, och för psyket. Känner mig aldrig så fin som när jag har dom här skorna.

Nu har jag snackat färdigt om skor för jag kommer ändå inte ha dom här idag som ni kanske förstår. Men imorgon ska jag ha dom och då ska vi ha kul ihop<3 Nu till något annat, "huvudvärken är på mig som ett såll" (ett typiskt isak och perrka-uttryck) så nu ska jag ta en iprem som isak tror att det heter hiihi och göra matlåda. Sen ska jag faktiskt dra så nu har ni hört nog från mig för ett tag framöver. Hej dåå ♥

Kommentarer
Postat av: mira

du börjar bli för smal, bli inte blind bara för du är hur fin som helst nu och behöver absolut inte bli mindre

2012-11-01 @ 14:10:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback