funeral

 
Outfit from sunday, looks like I'm going to a funeral.

Gick bra på jobb idag, sen for jag snabbt hem, hämta datan och bytte kläder och for på stan. Hur ska jag hinna gå på stan när jag jobbar är ju frågan? Jag som brukar vara på stan varje dag. Jaja ialllafall försökte jag hitta något till helgen då det väntar tvådagars MEN mission NOOT accomplished tyvärr...

Iallafall så blev jag inte långvarig, vid 18-tiden for jag hem till min älskade pojkvän och bjöd honom på middag. Fryst lasagne och stenhårt bröd, är jag inte den bästa flickvännen??? ♥ Själv åt jag tonfisk och avokado, standard. Och det bästa med om jag äter det är att jag inte börjar frysa så förbannat som jag annars har väldigt svåra problem med. Nu chillar jag i soffan, är skittrött efter arbetsdag och jag fattar då faan inte hur klockan redan kan vara halv 8? Hur ska man hinna göra något när man jobbar normala arbetstider? Fattar då inte hur jag ska kunna ha djur, barn, villa och laga middag. Morsfars ni har gjort det bra säger jag bara.

Nu ska jag iallafall och sola igen, har man börjat om med solningen måste man ju göra det helhjärtat annars är det som att kasta pengarna i ån. Isse är och skejtar så då passar jag på att fara och bättra på brännan hihi

Kommentarer
Postat av: Mor

Näe, inte är det lätt att hinna med allt. Å andra sidan går jag inte på stan varje dag, ligger i solariet, sitter på café eller hänger med kompisar. Man får helt enkelt omprioritera när man blir vuxen. Så du kan ju ta ett första steg mot vuxenvärlden och inhandla en flaska BUS.

2012-11-13 @ 19:34:07
Postat av: klara

hahahah härlig kommentar från AK

2012-11-13 @ 23:29:29
URL: http://klarahe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback