corn corni widmark

Gokväll. Ikväll var hela tjejgänget samlat på wayne's coffee för middag och fika. Blev mycket stoj och ståhej och de var kul med kompisarna ♥ Vi tog ju även avsked av våran pingla Cornelia som åker iväg till Spanien. Jag hoppas du får det underbart ängeln min

Jag och Corn förra hösten! love u ♥ Förövrigt så saknar jag mina ögonfransar som vägrar växa tillbaka. Imorgon får jag lön och då kommer jag beställa ett serum som förhoppningsvis ska hjälpa mig att gro nya


Efter wayne's for jag hem och målande naglarna sen kom min prins och hämtade mig på väg hem från jobbet. Har saknat honom så mycket så nu ska jag krama på han tills han liknar en mask i regnskur. Men först måste jag hitta honom för nu vet jag inte var han är riktigt. Jaja mina vänner och alla som jag känner vi hörs kanske imorgon troligtvis om jag inte dör eller jorden går under

Kommentarer
Postat av: cooorne

love u too <3 puss snuttan

2012-11-07 @ 13:26:00
URL: http://corneliawidmark.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback