blomkålstjejen

Såhär såg jag ut igår om ni undrade


Hej hallå idag är det lördag. Lördag = en ledig dag i mitt nuvarande liv. Äntligen fick jag sova ut, jävlar så skönt. Fast jag var väldigt grinig på morgonkvisten. Min finaste Isse ska få ett diplom av mig för att han snart stått ut med min känsliga morgonhumör varje dag i ett halvt år. ♥ Så idag har jag grinat ganska mycket de var jobbigt jag fick ont i huvet. Jag grinar för allt och så har det alltid varit hehe. Speciellt på morgonen

Men jaja sen blev jag jätteglad och åt frukost och fixade mig lite finare för jag är så jävla ful efter jag grinat - svullen öga som fan. Sen såg jag Johan falk som jag skulle se igår men jag somnade efter 1min. JÄÄVLAR SÅ BRA JOHAN FALK ÄR !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! oj förlåt jag fick ett utbrott.

Snart ska jag väll äta nå middag men jag har inget här jag är sugen på. (här=hos isse) Vill ha blomkål och blomkål only. Jag funderar på om det är värt att fara och köpa blomkål och sen tillaga den. Problemet är att då är ju blomkålen säkert 2 timmar bort!!! jaja vi får se hur det blir med blomkålen. Tävling i bloggen: räkna hur många gånger jag nämner ordet blomkål

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback