jag är tillbaka

Hallå där blåbär. Förlåt för död blogg men såhär i studenttider är det full rulle. Igår körde vi burträskbingo, sen for jag hem och sov och sen iväg till Fannys stuga för party. Jag var tyvärr nykter på party. Idag kunde jag iallfall vara glad över mitt nykterhetsval för då slapp jag ju må skit. Så istället träffade jag upp emmorna och sara på stan och snick snacka med dom ett tag innan jag gick på en shoppingrunda. Shoppade dock ingenting och det var jobbigt för mitt psyke, min shoppingnerv kliar så.



Såhär har jag sett ut idag, kände mig skitful för jag hade sovit med smink och mitt hår var fett som fan. Nu har jag duschat och känner mig som en ny människa.

Kvällen är fortfarande oklar, vad som helst kan hända!!! See you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback