FREDAGENS OUTFIT


Look of today !I'll start writing in English so everyone understands, I have many readers from other countries.

Dip dye skjorta - Gina

Kjol - Gina 

Skor - H&M in Spain

Örhängen - Äkta diamanter som jag fått av en kille, nickysthlm

Hund - MiniAnns kennel



Helt jävla sjuuukt så varmt det är idag! Och jag blir så jävla glad. Idag ska jag vara glad hela dagen, även om det händer nåt dåligt. Mitt humör har lätt att svänga, har PMS hela tiden skulle jag nog kunna säga. MEN IDAG ÄR EN BRA DAG FÖR ATT DET ÄR VARMT. Blev så jävla glad när jag gick ut på bron, ville göra Ronjas vårskrik men jag vågade inte för jag kände mig ful. Men ett litet il gjorde jag.

Nu ska jag iväg till stan och sen skola! kisses from me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback