Apollo 18

Tjingeling såhär på kvällskvisten.  Gick finemang att jobba och sen for jag direkt hem för ombyte av klädsel. Sedan hämtade jag upp mina två följeslagare Emma & Emma och vi for och träffade grabbarna på hemmakväll. Hyrde film och sen for vi till John och såg dom, en jävligt dålig och tråkig film och en ganska spännande och bra. Den spännande och bra var en rymdfilm, den här:




"Apollo 18" hette den och den handlar om några killar som far till månen, bad choice är allt jag har att säga. Men den kan ni ju se tycker jag. Avnjuts helst i ett mörkt rum med chips och en / flera snygga killar.



Har nyss kommit hem och nu ska jag sova, eller försöka. Att det går mot sommartider är ju underbart men det här med ljusa nätter är inte min grej, är så jävla ljuskänslig när jag ska sova, det måste vara kolsvart. Något som också är ett störande moment är dom här jäävla fåglarna som aldrig håller käften, sover aldrig dom där äckliga djuren????? GODNATT IALLAFALL ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback