student 2012 de e jag


Har just kommit på att jag tar studenten snart och jag har inte ens börjat kolla på en klänning. Funderar kanske på att ha fannys som hon hade i nian, den är dock jävligt tight och jag kan typ inte ha bh under den.. men just nu känns de fan inte som att jag bryr mig för jag kommer ändå att vara ful.

Enda chansen att jag ska vara fin är att bli brun och då MÅSTE jag utomlands. Sitter på webbdesignen nu och försöker få med mig sebbe och isak men de går inge bra. Isak vill inte fara på festresa utan han vill hellre fara och resa för att "titta på saker". Typ berg och kända hus.. pensionärs-varning. Men detta uppdraget är inte över, mission accomplished. Jag ska få me dom. Nu säger sebbe att vi ska dra och då är de fan bara att lyssna

Kommentarer
Postat av: Mor

Den där Isak S är verkligen en fin kille <3

2012-03-22 @ 14:59:48
Postat av: walle

"titta på saker??" isak........... far hem och lyssna på dancing in the moonlight

2012-03-22 @ 16:22:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback