shortsväder

Hello babes. Redan fredag och det känns bra som fan!!!!!!!!!!!! Det är jävligt fint väder ute och det är allt som behövs för att jag ska bli glad. Sen att jag bara har en lektion idag gör det inte sämre. Något som tyvärr är lite av det sämre är att jag jobbar ikväll.... MEN EN SAK ÄR SÄKER och det är när aprillönen kommer så flyr jag landet. Jag är helt seriös och jag hoppas att ni alla som läser min blogg vill följa med ♥ Skoja. Ni är ganska många dumma som läser min blogg:@ Ska fara med nära och kära istället

Aja idag tyckte jag att det var shorts-väder, därför har jag shorts. Jag kan inte andas i shortsen tyvärr men det får bli ett senare problem. Hatar när man provar en storlek och den är lite stor och den andra är lite liten, men man tar ju hellre tajta jävlar än lite lösa. Nu babblar jag som vanligt läs inte

Kommentarer
Postat av: Mor

Schysst att du ska bjuda mig på en resa, vars blir det?

2012-03-16 @ 12:30:41
Postat av: sandra

Svalbard, förslagsvis

2012-03-16 @ 13:52:24
URL: http://saandral.blogg.se/
Postat av: Mor

Hur kunde du veta att jag alltid velat fara dit? Svalbard bjuder på en fantastisk natur och rikt djurliv. Det var ju där en klass på skolresa blev en unge mindre i vintras efter ett besök av en isbjörn.

2012-03-16 @ 14:01:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback