shortsen

Från något djupt och jobbigt kan vi ha lite ytlighet här på blöggen. Nån ville se hur shortsen från cubus ser ut på och here you go: (VARNING FÖR HEMSKA BILDER)
Såhääär ser dom ut. Hade bara dom här bilderna och jag orkar really not ta nya. Så ni kan ju kanske förstå att jag inte tänkt matcha dom med en uppkavlad klänning.... hade dom igår på partaj meen hann inte ta någon outfitbild för sebbe kom hit oanmäld innan jag ens klätt mig, han är milt utvecklingsskadad men ändå en bra polare.
nu måste jag gå

Kommentarer
Postat av: Ortens favorit

Snyggo!

2012-03-19 @ 00:34:14
Postat av: jag

hejsan!, ursäkta att jag kommenterar här.

men du är gryyymt vacker sandra

och gryyymt smal!

måste bara fråga hur fan bar du dig åt att gå ner i vikt på så koort tid?

visst du va aldrig fet, men tjockare än nu

nu äru ju nästan pinn smal. snälla ge mig tiiiips

2012-03-19 @ 12:01:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback