Nakenbild på mig (säger bara så för att ni ska läsa min blogg)


Jag på solariet, det här är inte en bild där jag viker ut mig. Det är en bild när jag har bikini och dricker red bull.

Ikväll har jag varit och solat med mina flickvänner EmmaP, SaraH & EvelinaWall. Alla blev jättebruna och det ser ut som vi varit utomlands. Skoja ser typ ingen skillnad, blir ALDRIG brun i ansiktet tyvärr. Bara röd med vita ringar runt ögonen, ungefär som en ful albino panda. Vet seriöst inte varför jag solar solarium eftersom jag blir ful, men det kanske är för att jag vill ha cancer så jag kan dö ung.

Annars så är jag så jävla lycklig pga. en sak - asfalten. ÄNTLIGEN kan jag köra bil. Ni som känner mig vet att jag inte kan köra bil på vintern tyvärr, men på sommaren är jag så jävla bra. Så ikväll har jag kört bil och varit överlycklig. Jag kommer bli racerförare (sommartid) och det är då ett som är säkert.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför har du bikini när du sola?:)

2012-03-02 @ 16:49:19
Postat av: Nicke S

Då ska vi rejsa i sommar då ;)

2012-03-02 @ 18:38:34
Postat av: sandra

Solade inte i bikinin, tyckte bara de var skönt att ta på den efteråt istället för att ha en bh hehe

2012-03-02 @ 23:49:48
URL: http://saandral.blogg.se/
Postat av: sandra

klart vi ska marris;)

2012-03-02 @ 23:50:28
URL: http://saandral.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback