my day at town with my friends (training on my english)

Evans bild på mig och emma at the city


Idag hade jag en kort lektion, satt vid datorn som vanligt. Det är fan det enda jag gör på skolan, sitter vid datorn. Gör absolut inga skolarbeten utan jag kollar facebook och kläder. Därför måste jag ta en "hemmadag". Det är när man är hemma från skolan för att göra skoljobb. 

Men iallafall! Efter skolan drog vi in till stan för att kika lite, ingen hittade ett skit. Lika bra det eftersom jag inte har något kort och har alltså inte tillgång till mina para.............. dom är så nära men endå så långt borta... Nu har jag ätit middag och ser beck. Jag är så jävla trött men ska försöka att inte sova så jag somna ikväll. Nu ska jag se klart filmen sen kanske dra till sebb

Kommentarer
Postat av: Mor

"Training" blev inte riktigt så bra. Det används vid fysiska övningar. "Practising" hade passat bättre. Du får nog "practise som more".

2012-03-27 @ 16:14:51
Postat av: sandra

fan, högskoleprovet kommer nog inte gå så bra

2012-03-27 @ 16:17:20
URL: http://saandral.blogg.se/
Postat av: Mor

Jodå, bara du inte festar kvällen före

2012-03-27 @ 17:17:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback