I'm a surviver

Jag dog på jobbet, eller iallafall så var det jäävligt nära. Men vid kvart över 12 kunde jag ta mig hem och det var så jävla skönt. For och hämta EP och vi köpte redbull och satte oss också softa i solen, standard men i löve it. Vi fick också besök av våran saknade lilla handikappade emmawitjej ♥ ett kärt återseende
Nu har jag nyss vaknat upp från en lite för lång powernap, försöker installera the sims men jag vet ej hur det kommer gå riktigt. Våran skitjävlaskiva har slutat fungera och både jag och fanny sörjer. Nu försöker jag ladda hem det men det här med att "mounta" har jag fan ingen aning om vad det betyder och jag vettefan vad jag gör nu.
En bild från idag på min mamma och hennes ögonsten som hon älskar mest i familjen, Jerez. (portugisisk) Den här kan du ha som bild på facebook tills vidare mamma, man måste ha en bild annanrs får man inte vara medlem.
Här är mina ögonstenar, Doris och Bea. Fan vi har för mycket djur i den här familjen

Kommentarer
Postat av: Mor

Vi har inte för många djur...vi har för många katter!

2012-03-11 @ 21:57:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback