I ♥ MY SISTER


Hej hopp. Ikväll har jag bara myst me syrran
. Vi har sett american pie och spelat rumble med varandra. Har inte börjat spela det förrän nu men fan de var ju kul. Fast kommer lessna som jag gjort med alla andra spel. Men det jag tänkte säga var att spela gärna med mig för jag har ingen att spela med: saandrali heter jag come on 

Nu ska jag se lite satc med min katt innan vi ska sova.
Det ska bli så jävla skönt att sova, har fan längtat sen jag vaknade imorse. Hatar när man somnar i smink och bh, jag får inte en bra sömn då. Tror det är mest pga. bhn, det är så jäääävla oskönt???!?!!?! bh är sämsta uppfinningen. Nu ska jag säga hej då för jag har svårt att hålla uppe mitt ögonlock. Godnatt ♥♥

Kommentarer
Postat av: fanny

den här bilden ska utplånas

2012-04-01 @ 11:31:50
URL: http://faannnylindahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback