h&m conscious collection 2012

H&Ms h&m conscious collection förra året var ju jäävligt hypad. Men i all rätt tycker jag, det fanns jävligt mycket fint! H&M släpper två conscious collection i år, en vanlig och en "exclusive".


Detta är några plagg ur den vanliga, inte några värstingar inte. Men den vita jackan med rosett var ju en riktig cutie! Och den rosa spetsklänningen hade varit fin om den inte var så lång, jag får så jävla korta ben i långa klänningar därför klär jag mig endast i kortkort, ju kortare desto bättre är mitt motto.


Här är några klänningar ur exclusive, lite mer exklusiva som man kan förstå av namnet. Plaggen är inspirerade av röda mattan, därför passar dom inte mig så himla bra. Går ju inte allt för ofta på röda mattan (men kanske snart)

Kommentarer
Postat av: Sari

Så mycket fint!

2012-03-28 @ 18:21:04
URL: http://rodeogirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback