exorcism

Hej på er, nu är jag här igen. När sebbe farit så fixade vi oss och for på bio, väldigt mysigt. Vi såg filmen "the devil inside", en skräckfilm som ni kanske förstår. Det är jättekul att se skräckfilm på bio!! Mitt nya favoritintresse



Filmen handlar om den här söta flickan som gör en dokumentär om sin mamma. Hennes mamma dödade tre människor och bor på psyket i Italien. Dom tre hon människorna hon dödade höll på med en exorcism på mamman, det gick inte så bra eftersom hon dödade dom. Nu ska dottern göra en dokumentär och typ ta reda på om hennes mamma var besatt av en demon eller bara psykiskt sjuk.
Här är hennes mamma, lite mindre söt. Jag skulle helt klart säga att det här är en besatt kvinna utan att behöva göra en utredning. Jag har blivit ganska bra på det här med besatthet och exorcism så jag skulle kunna tänka mig att utföra en på egen hand om någon är i behov av det. Ni kanske inte vet om ni är besatta så jag tänkte berätta några symptom så kan ni höra av er om ni känner igen er.

Tecken på att du är besatt av en demon:

♥ Dina pupiller är större än 9mm. Är dina pupiller större än det så är du antingen besatt av en demon eller så har du tagit metamfetamin.

♥ Du är extremt stark och gillar att bryta dina egna ben.

♥ Du är extra känslig för kors och vigvatten. Vet inte hur ofta ni är i kontakt med vigvatten men ni kan ju kolla hur ni reagerar med korsen iallafall

♥ Du kan prata flera språk. Detta är ju ganska vanligt och behöver inte vara ett tecken på besatthet. Men pratar du språk som du egentligen inte kan och pratar med en annan röst kan jag säga att du är i riskzonen.


Känner du igen dig vid fler än två punkter är det nog bäst du ringer mig eller någon annan exorcist för att få omedelbar hjälp.


Kommentarer
Postat av: sebbe

älskar er <3

2012-04-01 @ 13:59:03
Postat av: Anonym

Hahahhahahhahahhahahahhahahahshsahahahahhaha'!!!!!!!!!!

2012-04-01 @ 14:41:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback