Bilder från igår






Såhär såg det ut i min lya igårkväll.

Vi träffades alla girls hos mig och sen grillade vi en utsökt måltid. Har aldrig grilla ett kött förr men jag insåg att vi är experter. Det godaste jag ätit på en very lång time och min nya sås - vitlöksbean var skitgot. Ett tips från mig, det var icas egna så spring och köp.

Resten av kvällen chillade vi och ibland gick vi lite för långt som ni kan se på den sista bilden. Den vill jag helst inte prata om.

Idag har jag varit DÖD. Vaknade nyss av att emma ringde, skulle egentligen ha träffat P för länge sen men jag råkade sova istället. Nu är jag vaken och nu ska jag skynda mig att städa huset innan jag ska iväg på middagsdejt.... vii höres

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback