19:09

Shoo bre va händer jao??? Jag har då nyss ätit middag och nu sitter jag och fryser, jag börjar alltid frysa så jävla mycket när jag ätit?? sjukt!! Eller så är det kanske för att jag bara har en kort minishorts på mig.

Idag har jag hängt med isse♥ tills farsan hämta mig och sen har jag försökt plugga. Har prov imorrn på massa frågor om mellankrigstiden och jag har inte ens gjort klart frågorna. Hade jag varit mitt gamla jag hade jag kunnat dom utantill för länge sen, men jag är så sjuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuukt skolless och vill skita i allt och bara chilla med en nice rullad.
Nu ska jag iallafall he mig ut på promenad med hunden fast jag egentligen borde plugga. Men det är bara och välja vilken ångest jag vill leva med, ångesten för att inte gått ut och gått eller ångesten för att jag inte pluggat, inte-gått-ut-och-gått-ångesten är värre så därför her jag mig ut nu. Ska försöka plugga medans jag går, slå två flugor i en smäll ni vet!!
Ebba, bin och jag. Bin skjöt vi men både jag och ebba lever tyvärr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback