03:03

Love you girl

Jobb till halv 9 sen for jag hem och åt beasås. Förut åt jag alltid det, fast en sån här varm i påse, slutade dock äta det för det innehåller så sjukt mycke kolhydrater. Men kall bea är nu det bästa jag vet. Vitlöksbea åh fyfan så gott jag dör. Nu ska jag sluta prata om sås
Efter jag åt sås (och annan mat) hookade jag upp med emmsan och vi drog till medle där två killar och en speciell kille var. Inte speciell som i en sjukdom utan speciell som i fin. Nu är fan klockan 3, har legat och läst gamla inlägg från min egna blogg lite för länge. Det är de enda bra med att ha blogg, skitkul att kolla tillbaka och se vad man gjort för djävulskap och hur sär jag var/är.

Nu är de fan läggdags, jobb imörrn
p.s. går inte göra mellanrum annars hade jag gjort det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback