kärleksrevolt

ALORA!! Idag skulle vi åka gummibåt men tror ni det gick? NEJ som vanligt svek detta svenska jävla väder. Istället for jag och min lilla P på stan. Vi kikade runt, käkade och hade det ganska bra. Men bara ganska för vi var inte så nöjda med vårat utseende, vi var lixom redo för att åka båt inte gå på stan. Men det gick bra endå.

Sen for vi hem till mig och chillade på altan! Vi fick ca 5 min sol och ca 55 minuter moln. Men det var ganska mysigt ändå för vi hade filtar och musik.

SEN har jag duschat och fixat mig och ätit köttfärssås. Snart ska jag iväg med emma och cornelia och se tjejernas match i byske så nu måste jag hitta mig en klädsel hej svej

En bild på mig och Emmsi från idag! Hehe nä från sjuan, men min allra finaste är du ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback