morning

Morning!!!!!! Såhär såg jag ut igårkväll, det var kallt. Var ute med ebba, var på ica med emma, såg halloween 2 hos david med polare och sen for jag och myste hos isak.

Kom ganska nyss hem och nu har jag ätit omelett och druckit kaffe, den bästa början på en vacker dag. Nu har jag tagit på mig en bikini som jag hittade längst in i gaberoben, hade den när jag var typ 11 och jag måste ha haft en stor rumpa då för trosan hänger och slänger. Men annars var den ganska fin!! Kul att man kan fynda i sin egna garderob. Nu ska jag lägga mig i solen, måste se till att sola nu under mina sista lediga dagar för snart börjar jag 7 veckors jobb.......... men casch is king som min pappa säger
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback