min dag och min brännskada

Hola!! Idag har jag inte varit hemma många minuter. Jobbade, var på stan, träffade emmorna, käkade middag med bröderna Stenlund, for till Böle 20, jag och isak for och solade på suntan och sen mötte vi upp klassen för att kika på skrindan. Efter det åkte jag hem och duschade och smörjde in med bus så jag är redo för morgondagen. Tyvärr så är jag inte så jävla redo för jag har ett ganska stort problem - jag kan inte gå. För några dagar sedan råkade jag trampa MELLAN plattången och nu har jag världens blåsa som sprack idag och det gör så jäääävla ont. ASSÅ Det gör ont nu när jag bara ligger här!!! Jag tror det vilar en förbannelse över mig, för varenada gång det är skolavslutning så har jag brännskador gjorda av plattång??? Alltså det gör så ont ni fattar inte jag vill dö. Hoppas det är bättre imorrn annars letar jag fram pappas gevär efter jag ätit omelett.




Isaks bild från idag. Emil, jag och en okänd tant


Nu måste jag sova!! Det är ju the big day imorrn och då måste jag ju vara pigg å fräsch!!! pussilago på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback