jobb


Min mammas favoritcitat. Jag håller inte med, jag får bättre hälsa och välstånd när jag är ledig och shoppar.


Igår blev det varken stadsfest eller solning, jag for till my love ♥♥♥ Kom hem för ett tag sedan och nu är klockan 06.30, INTE KUL...... Är van vid att alltid sova vidare och ha det bra när han far och jobbar men nu var det ta mig fan ombytta roller. Eller okej han fick sova 10 minuter längre.

Sitter nu och dricker ur den största kaffekoppen jag hittade. Mmmm gott, har saknat kaffe som fan drack inte det igår hehe. Nu måste jag snart fara, som tur är så jobbar jag bara till 12, då ska jag nog sova så jag är fit for fight for tonight!!!!!!!!! pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback