förlåt för mina synder

Jag är så otroligt ledsen för att jag syndat så mycket som jag gjort. Tror aldrig min blogg legat nere såhär länge någonsin.. men jag lovar att gottgöra er!!

Har inte bloggat för jag har varit upptagen med annat. Med annat menar jag alkohol och fest.



Bilder från fredag & lördag. Har haft en jävligt bra helg men nu får det fan vara färdigsupet... orkar inte mer. Ikväll vet jag inte vad jag ska göra, men hoppas på en lugn och mysi kväll då det regnar och är jävligt. Men jag gillar faktiskt regn ibland, det är mysigt. Igår var det dock INTE mysigt ta mig fan.

Idag har jag och fanny varit på stan, sen solat och nu ligger vi i hennes säng och chillar. Hörez

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback