Brännskadans utveckling

VARNING FÖR KÄNSLIGA!!!!!!!!!! Vet inte varför jag bloggar om detta men det tar upp en stor del av mitt liv just nu. För jag kan tyvärr inte gå som en vanlig människa pga. plattångsbrännskadan på sidan av foten.



1. Såhär såg det ut just efter jag trampat i plattången. Jag skrek som ett barn och det blev omedelbart en blåsa.

2. Någon dag senare började blåsan fyllas med sårvätska och den blev väldigt utåtbuktande. Hade dock inte så ont utan den värsta smärtan är nu...



Såhär ser det ut nu, skadan har inte utvecklats på en positivt sätt som ni kan se. HELVETEEE vad fan ska jag göra?? Nån som är expert på brännskador kan gärna lämna en kommentar.......

Nu ska jag halta iväg till andra sidan rummet för att hitta en film pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback