Sandra Kardashian

 
 
Goodmorning ladies!! And boys. Idag hade jag ställt väckaren på 10 för jag haaaatar att sova bort dagarna. Då är jag hellre trött och spenderar dagen med att dricka koffein och göra kul grejer. Jag älskar koffein. Iallafall så vaknade jag ensam och rädd eftersom isak börja jobba halv 7 så han hade lämnat mig. Föralltid. eller iallafall för dagen

For hem och åt omelett med tonfisk på. Nu ligger jag i sängen med min lata och äckliga men söta katt Bullen. Jag undrar hur fan vi kunde döpa honom till det egentligen..... Jaja idag ska jag spendera dagen med att färga min utväxt & se keeping up with the kardashians innan jag börjar jobba.


Jag älskar systrarna Kardashian. Dom har allt jag någonsin önskat mig: Ett jävligt snyggt utseende, pengar i massor och rolig humor. Då har man allt eller huur!!

nu ska jag skynda mig, jag börjar ju fan jobba snart ÅÅÅHHHHH!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback