foki looki

Hellohello saandrali in tha house!! Gick bra att jobba som vanligt, har så jäkla kul på jobbet när man jobbar med så många roliga och snälla!! Kul för mig va:) Sen jag kom hem har jag inte gjort mycket alls:

1. Ätit köttfärssås. Jag älskar köttfärsås med champinjon


2. Gått med min hund Ebba och min katt Doris. Doris är så jävla jobbig, hon följer alltid efter oss genom hela jävla ursviken! Springer långt bakom och jamar.... helvete vi har bara jobbiga djur i den här familjen. Förutom katten bullen för han ligger bara och sover heeela tiden! Antingen i fannys säng eller i solstolen. Fast han är också jävligt jobbig för han ska alltid gå i min mat så jag får hår i maten. Nä fan imorgon ringer jag slaktaren.

Iallafall nu ska jag visa dagens outfit.

 

 
Har en skitgammal spetskofta med fransar från BIKBOK. Hittade den i min garderob idag, ganska fin. Först hade jag ett mycket finare linne man jag spillde köttfärsås på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback