fetaost

Den här bloggen handlar om mig och mitt liv. Och en stor del av mitt liv just nu är apetinas fetaost i stor kartong. Ni har sääkert ätit den där fetaosten i en vanlig platt låda, sån hade vi alltid förut. Tills en dag när mamma köpte denna. En ny värld öppnades för mig, SÅ JÄVLA GOTT!! Den är helt krämig och underbar. Köp den - dagens tips
 
 

Nu ska jag till min kille och pojkvän Isak G. Han ska upp före fan imorgon och jag börjar inte förrän klockan 16. Men de gör inget för jag vill inte sova en natt utan min prinsessa isak. Jaja vi hörs imorrnn!!

P.s. tänkte bara säga att ni är jättefina. Ni har gett mig så himla mycket fina kommentarer på sista tiden! Och det är jag inte van vid, får en chock varje gång. Ni är söta och snälla och jag älskar er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback