jag lever

Hej jag lever!! Men igår hade jag fullt upp!! Vaknade upp bredvid min finaste pojkvän, vi köpte mat och solade på en äng hihi. När han börja jobba for jag hem och stekte nån timma innan jag for och jobbade till 21. Efter det träffade jag upp tjejerrna och vi mös hos emmap innan det blev ett nattligt besök på krysset.

Idag klev jag upp 05.45.... pigg som en lärka. La mig 1 igår för jag tvar tvungen att tvätta mitt hår. Nu måste jag alldeles strax fara till jobbet, ska bara kasta i mig kaffe!!!! pusspuss


En bild från förra sommarn, har inga bilder jag orkar lägga in så ni får se denna. Vi hängde ju endå på samma ställe och vi ser ju typ likadana ut

Nää nu måste jag fara!! Hinner inte ens dricka kaffet, tur jag har mina nya termosmugg så jag kan ta med hihi. Aja hej då!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vem är din pojkvän?:-D

Svar: isak:)
Sandra

2012-07-07 @ 21:28:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback