i'm lying alone with my head on the phone



Tjooo. Kom just in från prommis med vovve, det var inge kul. Jag hade på mig klänning, långbyxa, kängor, kofta, tjocktröja och jacka. Svensk sommar SUGER!!!!!!!!!!!!!!!!!! Här kan man ju fan inte bo. När sommarjobbet är över ska jag dra till LA. Ska maila tjejerna från "lyckan i LA" och fråga om jag kan vara med dom där. Älskar dom för övrigt, är jag den enda som gör det?? Följer deras bloggar slaviskt, mest för att dom är snygga.

Är trött som ett as, ska slå igång wallander ♥ och mysa med min katt Bullen. Fast egentligen vill jag spela dataspel. Harry P och halvblodsprinsen (det bästa) synd att min dator suger. Var jättelängesen jag spelade dataspel, det har varit en stor del av min uppväxt. Det har lärt mig det mesta, t.ex. så lärde jag mig att läsa tack vare dataspelen. Lärde mig också många olika trollformler som jag har haft mycket nytta av. Hej då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback