gå på zoo (stan)

Gick bra på jobbet, fast jag var trött som ett as när jag slutade. Men efter en kopp kaffe och en redbull är jag på G igen. Har hunnit vara till stan för att lämna igen lite kläder (mamma tvinga mig + att jag aldrig kommer använda långklänning, vad fan trodde jag? ) Och handlat till middagen.

Kom nyss hem och nu ska jag lägga mig OCH PRESSA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Såhär har jag sett ut idag

Skjorta - Gina

Linne - Bikbok

Shorts - Gina

Skor - Jeffrey Campbell, det bästa köpet jag någonsin gjort. Eller ja, som min mamma gjort enligt mig. Både dom snyggaste och skönaste skorna jag någonsin ägt. Dessutom ser det ju ut som att man har långa ben, eller jaaa, längre.....
 
nä nu måste jag ut så jag hinner bli brun pözz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback