dålig morgon och ny klänning


Den här dagen har börjat mindre bra. Jävligt dåligt väder, glömde både mitt smink och isak hemma hos honom. Skoja glömde inte isak utan var tvungen att lämna honom för han ska på sitt jobb, önskar jag kunde ha honom i fickan. Sen när jag kom hem såg jag att det var slut ägg, jag gick i taket. Hade inte ätit nåt sen kl 3 igår och hade längtat efter min jävla omelett men NÄÄÄÄÄ då var det slut ägg. Jag dog. Har istället ätit en äcklig kyckling som jag fick ont i magen av:'( Nu ska jag dricka kaffe sen iväg och jobba, som tur är så är det bara till 12 och SEN HAR JAG EN LEDIG HELG. fYFAN SÅ BRA!!



Ny klänning. Horig fram och lite mer "kristen-aktig" baktill. Känns som 0% saandrali så får se om jag behåller den eller ej. Vill ha bältet också........ sorry för ful bild också. Fula bhband och jag var tvungen att hålla ihop bältet där bak för de var för stort.

Näää nu måst ja fara vi hörs sen! ♥

Kommentarer
Postat av: FRIDA

SNYGGT!!!

Svar: hihi tack sötnos
Sandra

2012-07-13 @ 13:45:22
URL: http://fridastenlunds.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback