ceasarsallad á la A-K

 
Om jag ska vara en äkta bloggare måste jag ju visa bilder på min mat, det kan jag tyvärr inte alltid göra pga. att jag är rädd att skrämma er. Idag åt jag t.ex. omelett med kalvsylta på hehehe, det var ingen fröjd för ögat men ganska gott.
 
Idag åt jag Ceasarsallad till middag som mamma Anna-Karin lagat ihop. Den innehöll kyckling, bacon, sallad, gurka, lök, ägg, brieost och god sås. Citerar min far "-Hon är ju iallafall bra på laga mat". Till detta drack jag ett glas fun light med jordgubbssmak och då var min måltid komplett. 
'
 
Mamma får 5 av 5 judestjärnor på den här maträtten. Imorgon är hon tillbaka med nya mattips som hon vill dela med sig till er. Hoppas du får lika bra betyg då mamma:)   (skriver detta så jag förhoppningsvis kan pressa henne till att laga mer god mat)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback