bio

 
 
 
Ikväll har jag varit på bio med min saknade emmsa. Vi såg filmen cockpit, den var rolig, romantisk och kul. Nu har jag nyss kommit hem, är jävligt trött och mår illa pga. hungernöd men känns ju så jävla ovärt att äta när man ändå ska sova. Brukar borsta tänderna då mår man inte illa längre hehe.

Iallafall så ska jag sova ögonaböj, eller först se nåt avsnitt av the Kardashians. Annars så saknar jag Isak så in i bomben, hur kan man sakna någon så mycket fastän det bara var några timmar sedan vi sågs?? Jag skulle äta en daggmask bara för att få ha han här.. men nääää nu ska jag sova själv inge kul. Imorgon är det iallafall kul!!!!!!!!!! Är ledig igen, det är trästocks (enda dagen jag kan närvara pga. jobb heeela helgen) och det är FEST!! wihooo woooop vi hörs imorrn ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback