BLOPPIS

Det är ju väldigt populärt det här med bloppisar. Det är som en loppis på bloggen. Många brukar sälja klädsplagg för typ en 50lapp eller mindre för att få lite plus i kassan. Men jag behöver inte bara lite plus utan jag behöver rejält mycket plus i kassan. Därför har jag valt att sälja lite dyrare saker


1. Häst av rasen Lusitano. En väldigt fin ras som är kända för fint beteende och stripigt hår. Just denna häst är brun med svart man och svans. Den har också gjort karriär inom film. Den medverkade i den världsberömda filmen Rosa the movie under början på 2000-talet.

Pris: 100 000:- eller bud

2. Motorcykel av amerikanskt stuk. Denna har min pappa Kent beställt hem och byggt ihop själv, en såkallad cutom made. Den är blå med gröna flames. Med denna MC blir du lätt den coolaste killen på tisdagsträffen. Den har 300mm bakdäck, det är coolt som fan.

Pris: En halv miljon

3. Ponny av rasen Shetlandsponny.
Den här ponnyn är väldigt vacker att beskåda. Hon har en man och pannlugg av väldigt tjock och burrig kvalité. Hon är en väldigt sprallig och busig ponny men gillar mest att äta gräs på ängar. Hon är inkörd och om du lägger till några tusenlappar får du en vagn på köpet. Jag varnar er för att köra henne så ni inte kan stämma mig om ni råkar ut för någon olycka.

Pris: 250 000:-

4. Traktor av årsmodell 1852. En liten och smidig traktor i en vacker roströd färg. Passar perfekt till det mesta, frakta hästbajs, skottning, cruising m.m.

Pris: 400 000:- Kan ev bytas mot någon nyare modell från t.ex 2010



Vid intresse kontaktar ni mig på: [email protected]

Kommentarer
Postat av: Leo

Tjena, Den där bruna kusen var då förjävla snygg! Den skulle passa mig perfekt i min nästa film där jag kommer att spela en legendarisk tjurfäktare. Är du hemma imorrn så kan jag komma och titta på den så kanske vi kan "se film" efteråt?

2012-01-06 @ 15:28:43
Postat av: sandra

Hästen är din så länge du har pengarna. Det där med att "se film" efteråt beror på vilken Leo du är. Da vinci eller Di caprio?

2012-01-06 @ 16:02:00
URL: http://saandral.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback