torsdag

Sorry guys men jag har haft fullt upp hela dagen och även natten. Vi kom på igår att vi skulle sova i min frigge. Det är alltså ingen värme där förutom ett förbannat litet element så vi klädde på oss rejält, jag hade till och med jacka. När jag vaknade trodde jag att jag skulle dö av värmeslag.

Vi vaknade halv 8 och började sakta men säkert göra oss klara för att se eves och cornelias fotbollscup. Först var vi tvungna att GÅ till emmaw..... sen började färden mot edda. Vi såg lite matcher, sen tog vi en sväng på stan för lunch och sen tillbaka för att se deras andra match. Helmysig dag med helmysiga tjejer.

Kom nyss hem och är så JÄÄÄVLA tröttt så tänkte ta en jävligt skön p-nap. Hörs sen kanske





mobilpics

Kommentarer
Postat av: Anonym

Serriiii, vars är din skal ifrån? :):)skitsnyggt med bling!

2012-01-05 @ 17:39:33
Postat av: u break my heart....

Det här funkar inte sandra.... Den här uppdateringen... Det blir en läsare mindre snart :'(</3

2012-01-05 @ 23:47:32
Postat av: sandra

I'm so sorry darling<3 jag ska bättra mig jag lovar. Det ska funka mellan oss bara du ger mig en chans!! I ♥ U

2012-01-06 @ 02:25:26
URL: http://saandral.blogg.se/
Postat av: sandra

mr.gizmo.se ;D

2012-01-06 @ 02:27:21
URL: http://saandral.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback