söndag


Här är jag och Sara när vi partar loss i piteå, helvvete vad jag vill ha sommar....

Igår chilla vi hemma hos sara, var mer döda än levande. Vi "såg film" och sov i hennes soffa. Myspys. Sen satt jag uppe och vänta på att jag skulle hämta pappa men nej då behövde han inte hämtning och jag som hade krigat som fan för att hålla mig vaken. Somna typ halv 3 och sen vakna jag lik förbannat kl 9.. kan inte sova när jag är sjuuuuuk.

Nu sitter jag i soffan och försöker andas, JAG VILL BLI FRISK. Iskallt ute är det också så jag vill nog helst stanna här i min soffa. Ska ladda hem en bra film i think hihi. Borde egentligen plugga, har inte pluggat nånting sen skolan börja hehe fuck schooooool

Hej då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback